Trådlöst internet är bäst.

Trådlöst internet är bäst! Insåg inte hur mycket jag saknade det förrens nu när det är tillbaka. Nu kan jag äntligen flänga runt med datorn varhelst i lägenheten jag vill, sängen, soffan, balkongen, you name it! Det enda som är synd är att mina högtalare inte är lika "trådlösa", dom står där dom står så ska det poppas musik äre samma gamla hörn som gäller.

Det blev en utflykt till Norrbyskär idag då det såg ut som om solen skulle titta fram. Dessvärre stannade solen i Umeå och på ön var det tjock dimma och svinkallt, inte en endaste liten solglimt. Men vi hann med en guidad tur med tåget och en supergod lunchbuffé innan vi tog färjan tillbaka.

Sjukdommen går segt, jag hoppas på mycket piggare takter imorrn. Ikväll är det film och godis och fruktsallad och massa annat gott som bjuds. Bra kurering tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0