Transformers.

Såg nya Transformers på bio igår och den var ju riktigt bra! Vi gillar action och dessutom var det en mycket bättre story än förra filmen. Den är mycket sevärd! Sen kan man ju undra vad Megan Fox egentligen gör i filmen förutom att se bra ut? Tråkigt att hon inte fick en mer engagerande roll i filmen än att bara vara bihang åt huvudrollen. Men jag antar att killarna inte klagade, haha.

Idag blev det en välförtjänt sovmorgon! Gud så skönt. Jag ligger dock fortfarande några timmars sömn back, vilken gör sig till känna såhär efter en dag på stan. Vilken tur att inget spelar någon roll på semestern! Skaka av de bara, sen nya tag.

Ska faktiskt va lite duktig och bära upp lite strund till förrådet, men sen är de nog soffläge som gäller. Jag har en tendes till att alltid ha så mycket för mig hela tiden så lite hemmatid skulle nog inte skada. Kanske beställa lite kläder från nätet som jag spanat in, och en almanacka. Man kan ju göra sig egen almanacka på www.personligalmanacka.se och min mamma gav mig en sån. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0