Afterwork och buzz.

Först skulle jag va ledig igår fredag, sedan visade det sig att jag tydligen ska jobba, och när väl promenerat mig till jobbet kommer B också intrampandes. Snopet. Det visade sig att hon hade glömt bort att hon skulle va ledig. Och jag ville jättejättejättegärna vara ledig så när hon ändå var där passade jag på att fråga om hon kunde jobba. Det kunde hon så jag skyndade mig att traska hem igen.

Många ärenden och mycket sol. Cyklade ner på stan med mamma, shoppade lite semesterkläder till Bullis och sedan mötte vi upp J och pappa på TC för några öl och god mat. Och vi kunde ju inte valt en bättre dag med tanke på detta väder. Klockan 15.00 kom vi till TC för att få bord, klockan 16.00 var det smockfullt. Vakten berättade att för någon dag sedan hade folk stått i kön och bjudit 1000 spänn för att gå före i kön med bara en timma kvar till stängning. Helt sjukt vad de där stället måste vara populärt.

Efter maten Cyklade vi hem till liljansberget, drack Irisch Coffé och spelade Buzz. Det är riktigt roligt de där spelet!

Idag är det jobb som gäller, 2 dagar kvar till ledigheter. Så arbete alltså, sedan grill och stan ikväll. Det är ju Wheels så lite bilcrusing ska vi nog också hinna se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0