Äggfrukost och nu, hårtorksinvigning!

En trött morgon börjades med två äggmackor och lite thé. Inte så illa faktiskt.
Men usch så trött jag är! Antingen är det förkylningens efterslängar som spökar eller så är jag helt enkelt inte i fas. Kan ju vara lite av båda förståss.
Idag ska jag iallafall agera smakråd på stan, jag har ju schoppingförbud, kanske lite lunch och så en hel del planering inför morgondagens ikeatripp. Måste ju hämta släp (eller släp-kabeln iallafall) och planera vad som ska köpas. Här har jag inte råd med någon spontanshopping inte, bara det allra nödvändigaste.

Ikväll ska jag följa med S och C på Rex, mingla lite, träffa lite folk. Kan bli trevligt, ännu trevligare om solen tittar fram. Men jag tror jag får se till att pallra mig hem i tidig tid med tanke på veckans sjukdom och ikea imorrn. Brukar inte va helt lätt, men jag ska ha diciplin, haha. Jepp.

Så, en dusch och invigning av min nya hårtork nu kanske? med tratt och allt! Baske mig om inte håret lockar sig nu alltså... jag ska göra preciiiiis som hon gjorde hos frissan! Jag förstår inte hur dom där brudarna alltid lyckas. Ska de vara så jäkla svårt att fixa de själv! Vi får se, bluff och båg eller underverk? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0