De är inte kul idag...

De är inte kul igen, jag mår bara illa.
De är inte kul idag, jag får vara stilla.
Detta är min sjuka dag, sjuka dagar önskar jag,
att jag var nån annan...

Precis så känns det, så som Mamma Mu sjöng när jag var liten. Haha.
Morgonen började iallafall med en toklång sovmorgon. VÄlbehövlig eftersom den här förkylningen jag dragit på mig bara blir värre och värre. Jag som trodde den skulle vända, men si det var vi inte riktigt överrens om. Snorar som aldrig förr, tror bihålorna fått sig en omgång, och dessutom hostas det nu också.
Det är ju premiär på sommar-rex ikväll, vi skulle ju dit, mingla, sitta ute, ha en toppenkväll. Och vad händer? Jo jag tvingas ligga på soffan med sprängande huvudvärk. Suck. Kunde som inte varit sämre tajming. Jag ville ju.

Så det vi önskar nu är att vädret som vi hade under vårens bästa helg (helgen som va alltså) kommer tillbaka och att jag blir frisk! Helst genast om det inte är för mycket begärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0