Helt slut, men nu är det godnatt.

Helt slut är jag, efter första arbetsdagen och en massa flytt. Jag måste ju säga tack till min pappa som hjälpt mig massor idag. Borrat och skruvat. Hur snällt som helst, vilken pärla han är! Och det blir riktigt fint. Tror jag han också tycker då han utbrast "Det är nästan så man kunde tro att jag gjort det själv!" åsså kollar han nöjt på hyllan han just skruvat upp. 

Nu ska jag bädda sängen för första natten och det är  med blandade känslor. Det känns ju inte riktigt som hemma än, det känns som att jag bara övernattar, och det känns ensamt, och väldigt tomt.... men allt är ju inte på plats än, så vi ger allt lite mer tid...

Sov gott. Och jättemegastort grattis till den bästaste Anna som fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, tack för den gratulationen:) Perfekt att du har partyhögtatlare. Då vet jag var vi ska festa till hösten! Nära och bra;) Hihi.

2009-06-09 @ 15:23:36
URL: http://annaolofs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0