Jag trodde fuck-you-fingret var för små kids!

Jag trodde fuck-you-fingret var för små kids! Men se så fel jag hade, för där fick jag smaka. Mer än vissa andra fick, haha. Hur som helst förstår jag inte hur det alltid kommer sig att förfesten alltid är bäst, sen går det bara utför. Ikväll mycket utför. Jag har iallafall kommit fram till, trots rätt dåligt röj på rex ikväll, att L och jag är ett genialt radarpar, så är det bara. Punkt slut. Du är så j*la bra. Längtar redan till nästa gång.
Så nu sitter jag här och försöker vänta på att alkoholen ska gå ur och baksmällan ta vid, för det är väl så det brukar funka antar jag. Men jag klagar inte, jag har seeeemester.... tjooho.. lalllaaaalaaa... otsch otsch... lite rastlös också kanske. Mer skaka rumpa nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi hade hur som helst en bra kväll, även om Rex sög.

2009-07-01 @ 09:39:21
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0