Jobbar är inte så tokigt... men vissa är bra dumma!

Att jobba är faktiskt inte så dumt, emellanåt... inom färsäljning när kunderna är snälla och trevliga. Men idag blev jag riktigt arg, och jag var inte ensam.
En kund, eller fullkomlig idiot är nog rättare sagt, flippade ur idag och gick till personangrepp mot min kollega. Hon var stark, hon stod emot sålänge hon behövde, men hon ska inte behöva ta sån där skit, hon är den raraste av oss alla, den snällaste, sötaste...

Han kallade henne vid fula namn, slängde ur sig kommentarer som ingen ska behöva tåla, hon gjorde inget fel. Hora ska man inte behöva få uppkastat i ansiktet bara sådär... så jävla dålig dag kan ingen ha!! Eller kommentarer som "om jag var som du skulle inte jag vilja kliva upp på mornarna!" Vem fan tror han att han är? Vem säger sånt? Varför gör man sånt? Som om han har den minsta aning om hur hon är som person efter att ha träffat henne i en endaste liten ynka minut!!! För att bryta ner någon annan? För att få henne att vika sig, gråta? Skulle det ge honom bekräftelse på att han var bättre? Jag förstår inte hur dessa sjuka människor fungerar, men all heder åt min sötis!

Kommentarer
Postat av: Emily

åh söta du! tack! :)

jag o håkan pratade lite om det där igårkväll på jobbet.. hora o slyna kanske betyder nåt helt annat i danmark?! nåt snällt o fint! haha eller så inte. tur att david slängde ut honom innan han gick på nån annan!

2009-06-10 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0