Lunch i parken.

Jag gillar verkligen spontanitet såå mycket. Imorse när jag satt vid datorn och funderade på vad jag skulle sysselsätta mig idag skrev L och frågade om jag hade lust att följa med på stan. Självklart. Ännu en bra semesterdag i solen! Det blev lunch i parken och sedan en massa shopping, och jag köpte lösnaglar. Äntligen ska jag få prova ha sånna där fina perfekta naglar. Men jag har förstått att de är lite pillrigt att sätta dit dom då limmet torkar fort så jag måste nog skaffa mig en hjälpande hand innan jag provar. Det ska bli spännande.

Nu är det snart dags för mat, en dusch vore på sin plats, lite vila så trött som jag blev, och sedan blir det en skön kväll i solen med vin och annat gott. En uteservering ska vi nog också hitta, kanske till och med rex?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0