Rex ikväll.

Jag hade hemförsäkring, utan att jag visste om det. Ibland blir jag rädd hur dåligt informerad jag är. Jag bara betalar mina räkningar som kommer med posten och ser glad ut. Funderar aldrig på vad jag får för pengarna, bara betalar. Så. Bra.
Så här har jag gått och betalat en hemförsäkring i flera år utan att vetat något. Tydligen så ingår det i min fackavgift. Så många gånger som jag svurit över den där dyra fackavgiften och som mamma ständigt tjatat på mig att jag bara måste vara med i. Nu vet jag iallafall en positiv sak som kommer av att dom där pengarna försvinner varje månad.
Så i eftermiddag ska resan betalas! Sen är det ingen återvändå! Sol och värme, here we come!

Sedan blir det hem, käka middag, duscha, fräscha och sprätta vinaren! Ikväll är det mingel på rex som gäller, förhoppningsvis i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0