Shopóholic.

Mycket piggare idag vilket är otroligt skönt, för soffläge en hel dag är inte att rekomendera.
Så, idag åkte jag och L till stan. Jag skulle läma igen en tröja och kommer hem med två nya plagg. Isch. Inte bra, så har det varit hela veckan. Köpt en grej, lämnat tillbaka, köpt två nya, haha. Jag har stanförbud från och med nu och i åtminstone en månad framåt, jag har ju egentligen inte råd med detta. Jag som redan ligger på minus, sitter nu och hoppas att skattepengarna kommer fort som attan!

Idag var det besöket i nyöppnade ONLY som  gjorde att det slog slint i skallen på mig. Vi skulle kika på öppningserbjudandet om jenastajts. Dom fanns inte i min storlek, men hon som jobbade där var verkligen jättetrevlig och visade mig en annan variant, dyrare såklart, men snygga. Sedan hade hon ju på sig en fin tunika åxå... Ja ni hör ju själva. Jag tror jag har blivit lite av en "shopóholic" den här senaste veckan. Det är ju farligt att vara ledig.

Fast jag längtar faktiskt efter att jobba nu. Det ska bli så roligt (ja, faktiskt, helt på riktigt). Träffa lite annat folk och kunna komma hem och känna att man är helt ledig utan massa plugg som ligger i bakhuvudet och gnager. Jag älskar att plugga, men jag antar att vi alla behöver en paus någon gång ibland. Så på måndag är det dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0