Studentbal.

Jag följde med L ner på stan idag då hennes lillasyster tar studenten nästa vecka och skulle på bal. Eller rättare sagt, vi sprang, ner på stan. Det visade sig att hon kom var i bilkön påväg in i centrum innan vi ens hunnit fram, så vi fick springa genom centrum. Måste ha sett rätt kul ut, men vi hann iallafall precis fram tills de brummade förbi i en knallröd nercabbad bil, skitsnygga både hon och han.

Jag minns ju bara hur roligt jag själv hade. Lätt en av de bästa kvällarna i livet. Alla var så fina och så otroligt glada. God mat, massor med dans, och Jan Bylund höll ju låda också. Jag tror inte jag skrattat så mycket som när han drog alla sina vitsar om både de ena å de andra.

Nu skedas det Ben % Jerry för hela slanten, och kurrerar snuvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0