Sveriges dag idag.

Håret blev lockigt! Såå himla roligt, jag älskar volym, haha!

Visste ni förresten att det är Sveriges nationaldag idag? Det hade jag helt och fullt glömt bort. Tur att jag slog på radion imorse så jag blir lite uppdaterad. Dagen till ära blev det tårta, chokladpraliner och kaffe efter lunchen. Oväntat, men mycket gott.
Sedan en sväng förbi Mediamarkt för att "bara" kika en sväng, ingen shopping. Jo tjena! Jag är sämst på att inte hitta saker när jag har så dåligt med pengar. Hur som så var det datorhögtalare som var objektet, jag skulle ju köpa sånna, fast inte riktigt nu utan när skattepengarna kommer. Men säljaren gled förbi, snackade lite och vips stog jag brevid ett par högtalare på kampanj med en liten baslåda och grymt ljud för den där pengen. Kunde ju inte motstå dom där svarta sakerna. Jag fick göra ett litet lån, och nu spelas det musik för hela slanten!
Jag är nöjd, nu ska jag bara komma på hur jag ska sätta upp dom så dom slipper stå på bordet. Det går ju inte.

Film, godis och lite buzz ikväll.
Ikea imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0