Tjocktv ut, smaltv in.

Man måste inte deppa ihop bara för att det är regn och rusk till väder. Vart är solen kan man ju undra? Det känns nästan mer som höst än sommar just nu. Hur som helst, en promenad till Ica i fullt munderad regnutstyrsel köpte jag lite frukt och juice som tillsammans med vaniljyoghurt blev en väldigt mumsig smoothi!
Det är när det är sånna här tider som man ska passa på att lyxa till vardagen lite!

Sedan fick jag ju slänga ut min gamla tjocktv igår också. Den där tjocktvn var mitt första köp, på den tiden då jag fick månadspeng om hundra kronor som jag varje månad la i en speciell låda och sparade och sparade tills jag hade fått ihop 1800 kronor. Då bestämde jag att jag skulle köpa en alldeles egen tv, det var just den tvn, liten och tjock, som åkte ut igår. Nu har jag en smal och snygg tv, haha. Enormt bra blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0