Tuff helg.

Har haft jobbhelg i helgen, med hur mycket folk som helst i butiken, fullfart. Jag har "hej-at" arslet av mig, haha! Kul att det går bra för butiken, jobbigt med all denna utmattning. Helgen har därför varit ganska städat. Fast en sväng ut blev det ändå, med käk på Lottas och lite vin.
Så idag kännes det underbart med en ledig dag, som jag faktiskt inte riktigt vet vad jag ska fylla med. Fick mina gardiner igår så dom ska jag väl försöka stryka kanske, och så såg jag att det var bodypump klockan 11.15. Jag har inte tränat sen mitten på Maj så lite sugen är jag, frågan är bara om jag orkar. Jag har iallafall käkat en stor frukost, för två, bara för säkerhetsskull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0