Tur att Ikeamöbler inte är så komlicerade.

Tidig morgon blev det för att försöka komma hem i tid. Hade bokat en släp som skulle lämnas igen klockan 18.00 vilket var otroligt dumt. Att åka 30 mil till Ikea med tidspress är inte roligt. Ikea är stort och det finns många saker att fördriva tid på, så vårt tidsschema blev lite för snävt.
Tur att goda vänner löser det mesta.
Efter ett litet samtal och en mjukglass i Övik kändes livet mycket lättare.

Så det har skruvats en del ikväll, och fastän man mest suttit i bil idag blir man rätt slut i kroppen. Nu har jag bara en byrå kvar att sätta ihop och en massa saker som kräver verktyg och borrmaskin och sånt som lilla jag inte äger. De där är ju grabbarnas uppgift att fixa, haha. Nä, det är tur att jag har snälla föräldrar som kommer och hjälper. Så imorgon ska ett barbord upp, förhoppningsvis någon hylla och sist men inte minst persienner. Lägenheten är ju 100 grader utan dom där persiennerna, så det är ett måste!

Men först, sommarens första arbetsdag! Jag längtar faktiskt, och jag vet att vi har lite ny personal som jag förhoppningsvis får bekanta mig med! Kulkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0