Bra helg, helt klart, och nu tillbaka till verkligheten!

Måndag igen, den här helgen gick verkligen fort. Jag hann både det ena och det andra, haha. Men det var en bra helg, glad helg, jobbhelg, godis och pizzahelg, otroligt kort helg, men absolut en bra helg.

Så idag var vi tillbaka i skolbänken, den där verkligenheten som gör sig påminnd varje måndag. En verklighet som trots sina stundtals gråa fläckar ändå är rätt skön med sin ordning och rutin.
Det slog oss precis att det bara är två veckor kvar tills vi skriver tenta, igen! Helt otroligt att det är så redan då jag knappt hunnit komma in i allt det här nya än. Men vi biter ihop, det gör vi, och eftersom jag och A spikade ännu en inlämningsuppgift idag så känns det som att än är ingenting omöjligt.

Jag måste bara se till att inte bli sjuk också. Nu har jag kännt mig hängig i nästan en vecka, kroppen är sådär tung och orkeslös varannandag, och huvudet värker sådär jobbigt dom andra dagarna. Antingen vill jag bli sjuk och få det överstökat, punkt slut, så är det inge mer med det! Eller så vill jag bli jätte pigg och slippa huvudvärken nu, bums! Detta mellanting gör mig tokig, varken sjuk eller frisk, vad är det för tillstånd egentligen?



Trapt - Bleed like me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0