Bra sagt

Vilket härligt väder! Lite typiskt kan jag tycka att solen tittar fram precis den dagen som jag jobbar, men underbart för alla sportlovslediga. Jag bara önskar att jag fick vara ute i skidbacken, lapa sol och sitta i en snödriva med varm choklad. Man kan ju alltid önska. Fast det går faktiskt riktigt bra att jobba idag, nästa så jag tycker att det är lite roligt! Så jag ska absolut inte klaga.

Hörde ett riktigt bra citat idag;

"Ungdomen skulle vara ett idealiskt tillstånd om den kom lite senare i livet."

Haha. Ibland känns det åtministone så. Tänk om man kunde vara ung för evigt? eller kanske iallafall lite längre? Tiden går ju så himla fort så ibland undrar man ju om man kommer hinna med allt som man vill hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0