Död efter 30 min cykling.

Juridik alltså.. Idag fick vi lära oss att slå upp saker i lagboken (som för övrigt kommer ge mig ryggskott efter alla vändor med den där på axeln till skolan). Lite klurigt. Väldigt tidskrävande. Och även om juridik inte är mitt favoritämne direkt så tror jag att bland alla dessa tråkiga lektioner och moment kommer jag nog att lära mig en hel del, famförallt massor av allmänbildande kunskap som ju inte är min starka sida direkt.

Sitter och kollar videoföreläsningar på nätet och det är ju tur att det går att pausa, haha, för det är många krångliga ord och mycket som jag vill skriva. De är dock synd att min dator inte tänker så snabbt när jag vill spola tillbaka. Då stannar allt åsså får man börja om. Som sagt, tidsödande, och extra många pausningar för att slippa missa nått, behöva spola tillbaka, och börja om....

Kom just hem från ett 30 minuters spinningpass. Första spinningpasset på iksu och det sägs ju att det första är det värsta så jag valde medvetet det kortaste. Jag cyklade medvetet med lite motstånd och tänkte att jag skulle ta det suuuperlugnt så jag inte trillade av stolen första gången... och ÄNDÅ dog jag! Galet. Svettigt var det, fort gick det. Kommer med all säkerhet prova igen, fast jag håller mig nog till dom där kortaste passen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0