Earth hour...

Jag fick en länk av en vän. Klickade på den. Läste lite. Jag fattade inget, jo nått om nån fototävling, men vad var egentligen Earth hour?
Tydligen så ska vi spara energi under en timme imorgon klockan 20.30 genom att släcka lampor och sånt. Det hade jag ingen aning om. Det måste vara många som inte har någon aning om det, eller är jag helt isolerad från omvärlden? Hur som helst så är det iallafall en tävling dör man kan vinna bland annat en kamera om man fotar denna händelse...

Kolla in länken om ni är nyfikna..

http://www.fotosidan.se/cldoc/30088.htm


Nu ska jag heja lite på "världens starkaste man" när han dansar sig till en seger i let´s dance-finalen :)

Kommentarer
Postat av: Uf-Inge

hihi jag är omnämnd =)

2009-04-07 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0