Inget energiknippe här inte..

Fy vad trött jag var idag när jag kom hem idag! Och på skolan med för den delen. Mina klasskompisar fick dra lasset idag när vi skulle diskutera om avtalslagen för jag kom inte fram till mycket där inte. Jag skulle ju se videoföreläsningar till imorrn och sedan gå på Marias steppass i eftermiddag, men det ända jag åstadkom var en tupplur på soffan.
Sedan blev det en sväng på systemet och därefter maxi för att ladda upp inför fjällen. Nu är det bara två dagar kvar, och det ska bli så skönt med lite semester. Jag längtar!

Desvärre sitter jag nu återigen här, fortfarande trött, och har inte sett en endaste föreläsning. Jag var verkligen inget energiknippe idag måste jag säga. Det går tungt nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0