Jag vill inte att Jack ska dö...

Tisdagkväll är lika med 24-kväll!
Det är ju lika spännande varje vecka, dessvärre verkar det se ut som om det här blir sista säsongen! Snyft. Bröööl. Jack har blivit sjuk, smittad av någonting väldigt obra. Jack vill inte att Jack ska dö!! Jag vill ha meeer! Jag ska sitta med hållna tummar tills upplösningen...

Det blev en videoföreläsning tillslut. Mitt samvete är alldeles för gott för att tillåta mig att göra ingenting när jag vet att resten av gruppen anstränger sig. Så en är ju bättre än ingen tänkte jag. Så nu är det bland annat thé och min 8 kronors (köper man inte så många äter man inte så många, smart va? :)) godispåse som väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0