Morgonpromenad..

Detta härliga väder kan ju inte annat än att få mig på bra humör. Har just kommit hem från en skön "morgon"promenad och det känns underbart med bar asfalt under fötterna. Hoppas att sommaren kommer fort och blir soligare än någonsin.

Idag kommer J hem från sin fjällentripp, ska hämta honom vid 14 någon gång. Ännu en gång måste jag alltså meka mig igenom de där parkeringsgaraget: Suck. Alla åker till fjällen hit och dit i tid och otid. Nu börjar jag verkligen längta tills det är min tur! Bara en vecka kvar nu och ryktet säger att vi har sån tur att vi kanske ska få låna en skoter en av dagarna också, vilket kommer bli otroligt roligt! 
Men som sagt, det är om en vecka och idag är idag. Jag ska väl försöka roa mig på eget håll tills J ringer. Jeansjakt på stan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0