Proffsmassage...

Första lektionen på juridiken idag, och varför var det så nödvändigt att vi absolut skulle släpa med oss lagboken på `den? Vi behövde den ju inte ens lite! Tror lärarna att vi tycker det är skitkul att släpa runt en massa kilo böcker hit och dit, eller var det kanske en lite jävel på någons axel som var starkare än ängeln på den andra och beslöt sig för att ha lite roligt? Ha Ha!

Hur som helst så är vi lediga imorrn så nu blir det långhelg påriktigt, och det kan vara rätt skönt med tanke på att förra helgen bestod av enbart tentaplugg. Efter lektionen idag blev det lunch på stan med S och sedan iväg på massage klockan 16. Jag har ju haft lite i nacken och huvudvärk och blabla bla... Så jag tänkte att när jag ändå har fått friskvårdskuponger kunde jag ju lika gärna försöka utnyttja dom.

Vilket proffs hon var. Jag berättade vad jag ville ha hjälp med, hon fattade direkt. Jag la mig på bordet, hon gjorde underverk, haha. Nämen jag var tydligen sne i ryggen och hade nån låsning i nacken. Det knakade till rätt bra när hon tryckte till och jag känner mig redan smidigare. Mycket skönt. Tråkigt bara at tjag inte fick träna ikväll, det var visst vila och vatten som gällde.


Jag får väl fortsätta på min bok som jag, otroligt nog, börjat läsa. Jag läser ju inte böcker annars, iallafall inte medan det är pluggsäsong, möjligtvis under sommaren, men inte i onödan om jag säger så! Den är rätt underhållande faktiskt, än så länge. Jag har ju bara kommit ett tiotal sidor ännu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0