Sämsta tentatiden...

Ännu en dag full med tentaplugg. Man börjar som känna sig lite less, och ibland mer förvirrad är klok. Det är tur att det är över imorgon.
Min undring är dock hur man tänker när man lägger tentan mellan 16-20, en tisdagkväll bara sådär? Inser ni hur opraktiskt det är? Och förstår ni hur otroligt många timmar jag kommer att hinna gå omkring här hemma och vara nervös? Ska jag plugga något imorgon eller ska jag bara låta allting va? Ahhh, jag kommer ju vara supernervös innan klockan blivit 16 om det pirrar redan nu.

Det blev ingen motion idag heller, lusten fanns men inte orken. Hjärnan fungerar som dåligt nu när man är så fokuserad på plugg 10 h om dygnet.

En godis på maten ska jag ta, för när man tentapluggar "får" man ju äta godis, och lite kaffe. Håll tummarna för mig imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0