Sista föreläsningen. Och säng till salu!

Idag hade vi sista statistikföreläsningen. Jag sa till mig själv, "de här är det sista vi ska kunna, det här är det sista vi ska kunna..." om och om igen, men det var ändå en väldigt okoncentrerad sista timme. Det lyssnades nog lite dåligt, men nu är det klart. En vecka kvar till tentan, så jag säger hejdå vecka, hejdå helg, hejdå liv! Från och med imorgon kliver jag in i tentabubblan som oftast innebär ett slags tillstånd av tenta-koma.
Jag har otroligt svårt att motivera mig till den här slutspurten, det känns tråkigt och ovärt och inte alls intressant, men det ska gå!

Annars kommer kvällen ägnas åt att frakta sängar hit och dit. Större säng är på gång, eller rättare sagt dubbelsäng! Inte för att det är något fel på den vi har, men erbjuds man större så varför inte? Så om någon som behöver en 1,40 bred säng, Hildinge? Hör av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0