Tentaplugg och fiskfångst!

Tentaplugg tar på krafterna, men tiden går som så mycket fortare om man sitter tillsammans än om man stänger in sig i ett tyst rum helt för sig själv. Det blir dock väldigt många avstickare, mest om mat, glass och annat gott. Och är det inte något ätbart så är det sport (ofta som oftast fotboll) eller serier som dyker upp. Men så har vi ju haft ett inbitet fotbollsfan vid bordet också...
Men nu skjuter jag ifrån mig plugget tills imorgon då det är dags igen!

Har just fikat min macka och mitt päron, och har just kokat mig en kopp thé. Nu ska jag krypa upp i soffan framför tv´n och vänta på J. Han har varit och fiskat hela dagen idag, och det ryktas om att vi har 12 laxfiléer som ska ner i frysen! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0