Tömd på energi

Jag skrev tentan igår. Jag tyckte den var otroligt tidskrävande för så få frågor, men jag tror att jag skramlade ihop tillräckligt för att inte kugga iallafall. Skönt att slippa leva i statistikvärlden längre. Nu såhär efteråt när man är alldeles tom i huvudet känner man hur otroligt mycket man har behövt hålla reda på i hjärnan dom senaste månaderna. Alldeles matt i kroppen, tömd på energi på nått sätt...

Jag var helt utslagen imorse, och efter att jag käkat frukost och sagt hejdå till J skulle jag ju göra en massa saker hade jag tänkt, promenera, träna, städa, läsa min nya bok.... men jag är verkligen SÅ orkeslös! Kanske behöver jag en dag att göra ingenting och bara återhämtas på...

Samtidigt känner jag mig lite för rastlös i hjärnan för att ha ro att bara ligga still. Jag promenerade till apoteket och diskade. Men tre kortord senare känner jag ändå att jag vill åstadkomma något mer än så med min lediga dag. Vi får se om kroppen orkar lyssna på hjärnan och masa sig ut, eller om jag ligger på soffan resten av dagen och förmodligen klättrar på väggarna ikväll? Haha, vilket dilemma.

HUr som helst är det en skön dag, ut och njut, lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0