Uppiggad med lite afro

Man blir så glad av afro, pigg och full av ny energi. Det behövdes för det var med sega trötta steg jag promenerade iväg till iksu alldeles för mig själv. Men hon är ju bra, hon den där Pernilla, så efter att jag blivit varm i kroppen blev det full fart. Vi grävde, kastade eldklot och lyfte upp simba på lejonklippan, haha. Ja ni förstår ju själva hur galet de måste se ut. Tur att det är meningen att man ska få vara ful.

Jag och A blev (nästan) klar med trejde och absolut sista inlämningsuppgiften på statistiken idag, förutom två deluppgifter där vi inte ens förstod frågan och då är det ju inte så lätt. Hur som helst kan vi inte göra någonting åt det förrens måndag nästa vecka, så därmed blev fredagen helt ledig för vår del. Mycket skönt. Jag ska väl försöka läsa lite där på förmiddagen, men sen ska jag ta långledigt i helgen, för att sedan köra ett jäkla värsting-race nästa vecka inför tentan! Då blir det slutspurt alltså!

Men som sagt, först långledig!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Kämpa på bara, jämnen drar../T

2009-03-13 @ 07:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0