uttråkad och lite rastlös

Jag kan inte påstå att jag räknade många tal, tyvärr. Och fortfarande inget tentaresultat. Stort suck. Det kanske låter som om jag är uttråkad till tusen och bara sitter och desperat klickar på hemsidan gång på gång.... då låter det helt rätt för det är precis vad jag är och gör!

Tänkte att jag skulle försöka träna idag också eftersom det var typ en vecka se sist nu, men då helt plötsligt kan jag inte ens välja vilket pass jag ska gå på. Haha. Allt roligt var ju ikväll, inklusive funktionell träning som mamma sa skulle vara bra. Vilka i-landsproblem alltså. Tur att jag har 2 timmar på mig att fundera.

Annars händer nog ingenting mer spännande idag, tror jag. Halva dagen är ju kvar så man vet aldrig. Dagen blev ju hur lång som helst idag när lektionen var så tidigt, 8-10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0