Vadå tung läsning?

Det tog mig två timmar att läsa 9 sidor!! Vadå tung läsning? Suck. Och då är det bara en tredjedel av vad som ska läsas denna vecka för att sedan spendera all övrig tid till tentaplugg.
Jag måste verkligen hitta en bra morot som kan ta mig igenom det här, för nu är man rätt less.

Imorgon är sista redovisningen och jag har precis skrivit ut sista inlämningsuppgiften. Egentligen borde man nog kika igenom den en gång innan imorgon, men just nu är hjärnan så otroligt gigantiskt lite sugen på mer skola!
Trött i kroppen efter bodypumpen sitter jag nu utslagen i soffan. Det är tur att det kommit både ett avsnitt av 24 och ett av Gossip Girl idag så jag med all rätt kan gosa ner mig i soffan.


Den nya sängen känns hård, gigantiskt stor, okänd och lite läskig. Sov dåligt gjorde jag också. Jag antar att det tar ett par dagar innan man vant sig. Jag hoppas det går fort så den där känslan av att få längta till en skön varm säng att krypa ner i kommer tillbaka fort. Sova är ju ändå A och O, tillsammans med att få äta och träna och skratta, haha. Vi kom fram till det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0