Vg på tentan firades med bodypump

Jag klarade tentan med bravur. Jag är så jäkla glad! Helt sjukt va glad jag är, gladare än jag trodde jag skulle bli eftersom jag redan visste att det gick bra, det kändes ju så bra när jag hade skrivit liksom. VG på moment 1 alltså, så nu är det bara att hålla modet uppe så kanske jag klarar att hålla i detta så att det blir VG på hela kursen! Hoppas verkligen det.
Och grattis till hela järngänget. Fy tusan va bra vi är!

Det blev ett bodupump-pass för att göra av med all sprudlande energi. Jag kände mig stark, och det är ju alltid kul, speciellt med tanke på att det var över två veckor sedan jag var på bodypump sist. Sedan bar det iväg till Maxi för att "bara" köpa frukt och ni kan ju anar hur det slutar. Med betydligt mer än så vill jag lova. Jag tyckte även att jag förtjänade att få fira mitt tentaresultat så vi köpte en ny Ben & Jerry sort men choklad och banan. Dyrt och lyxigt, precis som jag har förtjänat. Det ska bli spännande.
Så nu blir det fika i soffan framför inte bara ett, utan två, 24-avsnitt. Vilken lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0