Började lördagen med lite plugg i Lindell.

Började lördagen med lite plugg i Lindell. Det gick inte alls så bra och effektivt som jag hade tänkt mig. Jag är nog lite uppgiven och jag vet som inte riktigt vart jag ska börja, var jag ska läsa och om vad. Sedan är dagen ganska fullproppad med massa andra saker som irrar omkring i skallen... Bland annat en sväng på stan, växla lite pengar, och ut till Sävar för att lämna en nyckel och mäta en väska. Det är ju inte alls länge kvar tills vi åker till Tallin nu. På måndag, 06.00. Samtidigt som det känns skönt och roligt med lite semester så är andra delar av mig stressade upp över öronen för att jag förlorar skoldagar. Tentan är ju inte långt borta den heller. Men jag försöker intala mig att man behöver vara ledig åxå...

Sedan blev jag sugen på att gå på bodypump i dag också, om jag hinner. Det var evigheter sen sist och eftersom vi åker bort skulle det vara kul med ett sista ryck. När det ändå bara regnar är att stänga in sig på iksu ett bra tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0