Dagens höjdpunkt, våfflor.

Jag vaknade upp otroligt sent imorse. 11.30 slog jag upp ögonen och det var evigheter sedan jag sovit så länge. Lite seg, aningen vimelkanting med glitter överallt (använde glittrig eyeliner igår) och med känslan av en död bäver i munnen kände jag vilken toppenkväll det faktiskt var igår.
Vi dansade och dansade och dansade. Så härligt.

Seg och trött söndag har det varit, och nu dessutom spöregn. Dagens höjdpunkt var nog våfflor med glass och sylt till  middag, annars händer det nog inte så mycket. Kanske lite tv och en mental förberedelse på 4 timmars föreläsning imorrn. Jag har ju som blivit lite bortskämt på föreläsningsfronten med alla dessa seminarier.

Sedan har jag som fått för mig att boka en klipptid också, jag behöver bli av med lite hår. Och ni vet hur det är när man väl fått för sig något? Man vill ju att det ska hända nu, bums, på en gång, så jag har suttit och letat klipptider idag. Det finns visserligen några tider till veckan, men jag är ju kräsen när det gäller frisör också så vi får se om jag gör ett ryck i veckan på impuls, eller om jag kommer fram till att jag står ut ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0