Efter regn kommer sol.

Det har inte varit mina sista veckor direkt, men efter uppförsbacke kommer utförsbacke. Efter regn kommer sol. Det är det som håller mig uppe just nu.

Idag har det legats ute i solen, pluggats, skrattats, gråtits, och vi är ju alltbra tokiga men alldeles underbara. A gav även dagens tips: Ragga aldrig med Hello-Kitty trosor!

Jag är solbränd, överallt utom i ansiktet, haha. Hur går det till? Precis där jag helst vill bli lite sådär lagomt rödstekt händer ingenting. Men skönt var det och jag tyckte att dagen kunde ju inte sluta där så det blir taco-buffe på Balder och bio ikväll. Änglar och Demoner. Jag hoppas den är bra. Och så naturligtvis godis från Hemmakväll. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0