ehuru? Och så Blodomloppet imorrn.

Ehuru? Vad tusan är det för ord? Altlså jag blir inte klok på all den här lagtexten, vad är det för fel på vanlig hederlig svenska?

Underbart soligt varm dag idag när jag gick till skolan imorse klockan 8, men vad hände sen? Först kom blåsten och när jag äntligen fick sol på balkongen var det bara massor med dis och ännu mer vind. Jag skulle ju steka idag. Jag skulle ju ta igen hela den soliga helg jag missat då jag suttit på jobbet hela helgen. Det blev visst inte riktigt så.

Imorgon är det iallafall dags för det där Blodomloppet som jag skulle springa. Jag har inte sprungit 2 gånger i veckan som jag så fint satte upp som mål, och jag har inte rört mig en millimeter idag. Jag kör på mental uppladdning idag, och bara pasta imorrn, haha. Nämen, jag ska krypa över mållinjen med stolthet, för runt ska jag! Imorgon alltså klockan 19 ska ni tänka på mig, och heja på mig. You can do it ska no tänka, åsså hoppas jag att jag känner styrkan sprida sig i benen och förhoppningsvis skuttar fram, flera decimeter i taget. Sen får vi ju en fikakorg som belöning, det är en bra morot.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ta det som en lek, inga krav. Promenera runt om så behövs. Det är tanken som räknas./T

2009-05-19 @ 08:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0