Fotbollskväll, med Barcelona i final.

Helt klart en bra kväll! Och precis som man trodde att loppet var kört vände allt. Vilket vrål. Vilken lättnad. Vilken spänning. Helt klart värt. Jag änskar bara att man hade tagit sig i kragen och kilat iväg på Epuben fler gånger. Det är som skönt att göra något annat en vardagkväll än det ständiga tv-tittandet.

Barcelona gjorde iallafall 1-1 i slutminuterna och är därmed i final mot Manchester... Jag känner att jag, men dessa inbitna fotbollsfans till klasskompisar, nästan är lite insatt. Ha ha. Hade varit roligt att kunna se finalen, men det ser ut som att jag befinner mig på Tallinresa då. Den vill jag ju inte missa, resan alltså, det är ju den som får mig att gå nu. Längtar grymt mycket. Komma bort, se lite nytt, god mat, shoppa sprit! Precis.

Men nu, nedvarvning, kvällsfika och sedan sängen. Ska ju upp tidigt imorrn... suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0