Idag är ingen roliga dag..

Idag har inte varit min dag. Jag har varit nere och på dåligt humör, och ingenting känns roligt. Sen att det är sol ute och jag är för tjurig för att inte gå ut gör ju inte saken bättre.
Jag fick mig dock en skön halvtimma eller så på balkongen innan jag höll på att svälta ihjäl. Lax blev det, och det tyckte även Neo var gott. Han är som kräsen tror jag. Jag försökte ge honom glass igår men se de dög inte! Jobbig att plugga med också då han ska stå på min dator, i mina böcker, kramas och prata hela tiden. Såfort jag rör mig är han där. Försökte även smita ut på balkongen trots vårt galler för dörren. Han är inte dum, han bara hoppade upp på fönsterbrädan å sen var de klart... Men han är söt. Jobbig, men söt.

Jag hoppas på en mycket bättre dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0