JobbJobbJobb

Det var i helgen det var jobbhelg. Rätt länge sedan jag jobbade nu eftersom jag haft så mycket med skolan hit och tentor dit. Det var till och med så länge sedan att när jag fick ett tillgodokvitto i början av dagen stod hjärnan blank! Så pinsamt. Sånt där sitter ju i ryggmärgen. Haha. Men E räddade mig som tur var.
Nu är det en timma kvar och jag har just powernapat i soffan i fikarumet, galet trött är jag. Jag hade nog inte räknat med att första dagen på jobbet skulle hålla detta tempot. Full rulle och hur mycket folk som helst.

Ikväll blir det iallafall bio, och eftersom grabbarna valde film blev det Fast And The... ja hur det nu stavas! 3. Kanske på grund av bilarna? Kanske på grund av brudarna? Kanske väldigt mycket båda, haha. Hoppas den är sevärd iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0