Katt på halsen...

Dagen började ju minst sagt tröttsamt, haha. Försov mig lite så det första jag gjorde när vi kom till skolan var att köpa frukost. Sedan var det föreläsning. Hon är visserligen lugn och metodisk till skillnad från tidigare föreläsningar vi hade på statistiken, men ack så segt det var. Tur att hon slutade en timma tidigare en tänkt.

Soligt väder ledde till en sväng med ljudboken. Det är sååå bra med ljudbok, fast idag hade jag nog hellre haft sällskap. Gick en sväng till posten också för att kolla om mitt paket med alla böcker kommit. Jag fick nämligen mail om att det var skickat och borde ha anlänt idag. Men när jag kommer till postkillen och han ska kolla ser han att paketet inte ens är skickat! Snacka om dubbla budskap. Han trodde att det skulle dröja minst en dag till, kanske två. Jag betalade ju till och med extra för att leveransen skulle gå fort. Måste nog ringa till kundtjänst och kolla vad som händer egentligen...

Sedan ringde mamma i eftermiddag. För ett tag sedan gav vi mormor en kisse, Neo, för att hon skulle ha lite sällskap. Men nu har hon haft det lite jobbigt, så mamma undrade om Neo kunde bo hos oss. Självklart sa jag. Så nu har vi en inneboende på obestämd tid. Han har snusat på allt i hela lägenheten, inklusive disken på köksbänken och i garderoberna. Hoppas han trivs mer än han ser rädd ut.




Kommentarer
Postat av: Tommy

Hoppas ni fick sova inatt? Eller har han snusat hela natten? //T

2009-05-12 @ 06:55:55
Postat av: Frida

Han har legat vid mina fötter fela natten. En gång skulle han snusa min på tårna å då vaknade jag och nästan sparkade till honom. Han är så tyst så man glömmer som bort att han är här.

2009-05-12 @ 08:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0