Lite resfeber kanske?

Jag som skulle vara så duktig idag har bara gjort massor med annat, absolut inte pluggat. Jag har helt enkelt inte ro. Så jag tror att det blir pluggstrejk idag.
Har hunnit ner på stan, ätit lunch i parken, hittat 2 linnen och ett par ballerinaskor för pengar som jag egentligen inte har. Inte bra. Jag snyltar från dom där sparpengarna som jag ska leva på i juni, liiiite för mycket på sistone. Det är tur att det kommer in några få nya slantar imorgon, pengar som är borta innan jag henns hunnit känna på dom. Usch vad jag hatar när man är i botten.

Annars fyller jag tiden med att försöka tänka ut hur jag ska klä mig dom nästkommande tre dagarna. Jag ogillar verkligen att packa, och jag packar alltid för mycket. Tänk om det blir regn? Tänk om det blir sol? Ut och äta? FInare kläder? Skor? Ballerinaskor eller stövlar? Det rymms ju inte hur mycket som helst i väskan. Det är tur att jag har några timmar till på mig.

Sedan blir det middag hos Js föräldrar ikväll. Skönt att slippa laga mat själv, speciellt då man försöker tömma kylen på diverse prylar. Och så får hjärnan sysselsätta sig med att vara lite social en stund.

Man kan sammanfatta allt med att jag nog helt enkelt har lite resfeber och försöker göra allt och inget på samma gång, ständigt på tå, ständigt rastlös, ändå blir ingenting gjort. Men det ska bli roligt att få åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0