Morgonhumöret är bättre nu.

Jag vaknade imorse och kunde inte somna om, ändå satt jag vid frukostbordet alldeles trött och seg. Jag tror vädret, det där kvava och disiga, har satt spår i mitt huvud också. Det trycker. Jag har varit ute på en lugn promenad och känner mig lite piggare nu... jag hoppas för allt i världen att det inte blir värre! Hoppas! Vill inte! För ikväll är det tjejfest på gång... Jag har ju längtat hela veckan!

Nu är det en sväng på stan som gäller, behöver köpa lite småkrafs, "skönhetsprodukter" bl.a., ha ha.. inte för att jag behöver några men ;)

Just ja, jag provade ju blogga lite från mobilen igår, som ni ser. Bilden hittade jag i nått undangömt arkiv i min mobil, jag och lillebror är det. Tänk vad enkelt all var när man va sådär liten. Inga bekymmer, man bara levde en dag i taget. Och ni ser ju att det lockiga håret ligger i familjen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0