Nytt projekt; Blodomloppet.

Filmen var bra, Fast andt the furius 4 alltså. Lika mycket brudar som bilar, men full fart och det gillar vi!

Idag, tillbaka till skolan efter en långhelg, visserligen med jobb i helgen, men ändå långhelg. Hade ett seminarium på 2 timmar och så visar det sig att vi är lediga imorrn igen. Den här veckan blir inte mycket till skolvecka för det som återstår nu är ett 2 timmars seminaruin till och lite förberedelse, sen är vi lediga igen. Detta kanske blir en vecka att få skämma bort sig lite? Unna sig lite? Roa sig lite?

Sen måste jag ju berätta om mitt nya projekt... Jag är ju anmäld till blodomloppet i ett lag och ska springa 5 km den 19 maj. Jag har vetat om att jag varit anmäld ett tag nu men det var först igår som det slog mig att 19 maj är alldeles jättesnart och jag har inte tränat på hur länge som helst, och framförallt inte sprungit en meter på hur länge som helst. Så planen är alltså att jag måste hinna ut och springa minst 4 gånger innan det är dags. Det är mitt mål. Jag sätter målet lågt för det är roligare att lyckas än att misslyckas. Det låter säkert lätt som en plätt för vissa, men jag bävar för detta, jag är ingen springare...
Som S sa; kanske är det bättre att inte springa alls innan och ta det som en chock, än att smaka på helvetet 4 gånger innan det är dags! Haha. Ja. Vi får se om jag klarar mitt mål...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0