Stormen stoppade oss.

Jag skulle ut i solen och plugga lite med A, försöka vara lite produktiv. Jag skulle bara äta lunch först, och precis när jag är i trapphuset skriver A att det blåser stormar och att solen är påväg bort. Så det var bara att vända på klacken och gå upp igen. Så typiskt, och nu kommer det ju bli raka motsatsen till produktivitet. Så typiskt mig, men jag komme rnog inte ta i böckerna idag, inte ens med tång!

Obegripligt nog är det faktiskt fredag idag, jag har som inte riktigt kläm på dagarna just nu, min vecka har ju varit minst sagt slapp. Jag har abslolut inga som helst planer för kvällen, men det känns som om jag kanske måste ta och hitta på något?

Någon nämnde Blindside och jag blev plötsligt påmind om att dom faktiskt är riktigt bra. Pitiful, You Can´t Hide It, Sleepwalking, Coming Back To Life... bara några guldkorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0