Tänk om om inte fanns!

En lång men bra dag i skolan idag tycker jag. Vi träffades klockan 10 för att förbereda seminariet. Vi hade lika gärna kunnat träffas 12 för det gick fort och vi fick massor med dö tid att fördriva, mest med snack om mat. Jag undrar hur det kommer sig att det alltid är mat som blir det heta samtalsämnet?

Hur som helst, seminariet började klockan 13 och redan då var jag less. Det var sega minuter idag. Jag har även bestämt mig för att, trots extra kostnade, beställa en ny lagbok från 2009. Eftersom jag inte alls är engagerad i det här, jag pluggar överhuvudtaget inte alls kan man väl säga, så tror jag att jag genom en ny lagbok tvingas gå igenom lagtext, stryka under, klistra lappar får lite gratis pluggning. Det kan va värt pengarna om jag klarar tentan. Om jag klarar tentan alltså! Om. Detta om! Just nu känns det som ett stort OM... Tänk om om inte fanns! Ja...vi får se helt enkelt.

Om låter för övrigt väldigt roligt om ni säger det många gånger, långsamt. Ha ha. Om. Oooom. Omomomom. Ha ha.

Dagens projekt alltså, att få tummen ur och slänga iväg en bokbeställning. Sedan är det ju fotboll ikväll så jag ska följa med A till Epuben och heja på Barca... Mitt fotbollsintresse är väl inte det största, men det kan bli trevligt. Mycket folk förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0