Tidig, men solig, morgon.

Uppe skittidigt för att vara tillbaka hemma innan 9. Det kändes kanske inte så jättekul. Dagen kommer bli jättelång och jag har ingen aning om vad jag ska fylla den med. Har dessutom börjat känna mig väldigt snorig och kanske en aning förkyld så det bästa hade nog varit att ta det piano. Annars är det ju så lätt att fördriva en timma på iksu eller promenera eller ja... ni förstår.

Så nu sitter jag här med en kaffekopp, frukost var ju lääänge sedan, och med alldeles för mycket fritid. En ganska bra morgon ändå. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Man blir som glad av att vakna upp till strålande solsken.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Tänk positivt!! Det kunde varit snöstorm../T

2009-05-07 @ 10:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0