Bio ikväll.

Idag är en bättre dag. Jag började visserligen dagen med Gösta, men jag har fått sova inatt så nu är jag piggare och jag har äntligen börjat läsa kurslitteraturen så nu är jag på gång. På rätt spår liksom, även om vägen är lång.

Jag satt kvar efter skolan och tänkte läsa lite. Den tanken hade L med så vi gjorde sällskap och allt blir sååå mycket roligare med sällskap, bra sällskap dessutom. Vi ses alldeles för sällan, men kanske ändrar vi på det. Vi surrrade lite om idolkväll på fredag så vem vet?!

Ikväll är det bio som gäller. Flickan som lekte med elden. Jag har höga förväntningar så jag hoppas den är bra. Hur som helst ska det bli ett skönt avbrott i plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0