Bränd och hög på socker.

Kvällen slutade inte alls som jag ville. Mitt heta thé hamnade på helt fel ställe och jag är bränd, röd och öm. Jag har nu tröstätit upp ALLT mitt tentagodis och känner mer ångest över de än tentan.
Tove gick iallafall vidare i idol, hon må va ung men hon sjunger som ingen annan. Så heja Tove och Erik, kanske mest Erik. Vilken kille, han har ju hela paketet. Jag är iallafall såld. Det skulle inte förvåna mig om jag kommer bli ett sånt där hysteriskt fan som står vid tv:n och skriker, haha. (förhoppningsvis inte)

Nu ska jag bara vänta på att mitt sockerrus ska lägga sig så ja kanske kan somna. Annars kommer jag väl bara ligga i sängen och älta formler och sedan räkna tal i sömnen. Det vill vi ju inte.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej med gumman! ibland har man ju bara all otur i världen. Men jag är säker på att tentan har gått galant, utan godis. Du behövde det nog mer igår! KRAM

2009-10-02 @ 10:33:48
URL: http://annaolofs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0