Finsittning på Äpplet

Igår var kvällen vi alla hade väntat på. Avslutningssittningen, finsittningen. Vi började kvällen hemma hos A innan vi tog taxi ner på stan för att göra entré. Även om det blev lite rörigt där ett tag så tycker jag att vi hade en väldigt trevlig kväll. Alla var superfina i kostymer och klänningar och humöret var på topp.


 

 

 

 

 

Och idag är det söndag. Jag är nästan glad att det regnar eftersom jag ska dedikera den här dagen åt städ och tvätt och disk. Inte så roligt kanske, men jag har låtit lägenheten förfalla under tentaveckan så det är dags att styra upp lite ordning och reda nu. Och sen ringde världens bästa mamma och skulle bjuda på mat. En bra söndag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0