Fredagsförväntningar

Flickan som lekte med elden var inte alls så bra som jag hade hoppats, men jag antar att en film som baseras på en bok alltid kommer att vara sämre än boken no matter what!Jag fick iallafall anledning att äta popcorn och köpa godis och nu när 4:ans salong praktiskt taget har fotöljer till biostolar är det faktiskt inte så dumt att mysa ner sig där såhär mitt i veckan.

Jag försöker verkligen komma ikapp med både plugg och sömn och allt annat med för den delen.. att renskriva föreläsningsanteckningar är tröttsamt, tankarna snurrar som karuseller och kroppen är mör... det tar på krafterna och jag börjar verkligen se fram emot den där helgen.

Sushipremiär, idolkväll, lite jobb, och fest med bästaste grannen här nere hade jag tänkt hinna med innan en ny måndag kommer. Imorgon har vi dessutom blivit lovade att få veta tentaresultatet, så mycke förväntningar på morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0